ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

Pletionica na izložbi u New Yorku - World Amigurumi Exhibit vol. 2





World Amigurumi Exhibit vol. 2 naziv je izložbe koja se 11. prosinca 2015. otvara u japanskom kulturnom centru - RESOBOX galeriji u New Yorku i potrajat će sve do kraja veljače. Tema ovogodišnje izložbe su lokalna obilježja sredine iz koje amigurumi i njihovi autori dolaze. Na izložbi sudjeluje oko 130 amigurumi umjetnika iz preko 45 zemalja svijeta. Zato sam ponosna da ću na ovoj izložbi, među brojnim svjetskim umjetnicima sudjelovati i ja sa svojim lutkicama, kao jedini predstavnik iz Hrvatske. 

S obzirom na temu izložbe odlučila sam predstaviti obilježja Hrvatske, te moga grada Šibenika. Izradila sam lutku u jednostavnoj bijeloj haljini s crvenim detaljima i napravila joj torbu sa crvenim i bijelim kvadratima - motivom hrvatskog grba. Šibenski kraj predstavljat će magarac čiji je samar inspiriran tradicionalnom šibenskom kapom - narančasti s crnim vezom u obliku botuna. Nadam se da će ovi suveniri dostojno predstaviti našu zemlju u New York Cityu. Lutka i magarac dakako nisu jedini amigurumi na Resobox izložbi, jer napravila sam hrpu lutkica i životinjica koje su se uputile u Big Apple. Idućih dana objavit ću i fotografije ostalih. 



Više o ovoj izložbi može se pročitati na linku: http://resobox.com/amigurumi-world-15/



Amigurumi je japanska umjetnost izrade malih kukičanih ili pletenih igračaka (najčešće životinjica ili drugih kreatura) punjenih mekanim materijalom. Nakon Japana, amigurumi postaju vrlo popularni u cijelom svijetu, što dokazuje i izložba u Resobox galeriji sa sudionicima iz raznih krajeva svijeta.


Baš sam happy što sam svoje višegodišnje znanje i iskustvo u kukičanju usmjerila baš u tehniku amigurumi. Kape, šalovi, rukavice i druga čudesa od vune i konca pomalo su mi dosadili i shvatila sam da puno više kreativnosti mogu pokazati u tehnici amigurumi. Mislim da mi se to sada i isplatilo, pozivom na ovu zanimljivu izložbu!









2 komentara:

  1. Dearest Anavi,
    WOW, congrats to you for being the only Croatian participant!
    That is very exciting that your doll and the donkey will be heading for the Big Apple.
    Good luck and you can feel proud.
    Hugs,
    Mariette

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dear Mariette, You're very kind!
      I'm very happy for the exhibition in New York, and very proud, as you say. I wish I would be now in NY, not only my amigurumi :-)
      Best regards and stay well

      Anavi

      Izbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...