subota, 23. ožujka 2013.

Minecraft creeper

Minecraft je vrlo popularna PC igra za sve generacije, a dečki je obožavaju jer je puna avanture i kreativnosti. Glavni negativac u igri je creeper, čije lice izgleda otprilike kao ove kreature na mojim fotografijama. Creepera sam napravila kao igračku (sliku nisam još stavila), a njegovo lice prepoznatljiv je logo igre Minecraft na kapama, torbicama za mobitel, znojnicima za ruke. Može se izraditi bilo što, a meni se ovo učinilo najinteresantnije za dečke.

 Ovo su torbice za mobitel u različitim dimenzijama.
 Kapa je napravljena od zelenog i bijelog konca, a napravila sam još nekoliko kapa u različitim nijansama zelene boje prema zahtjevima obožavatelja Minecrafta.
 Znojnici za ruke izrađeni su od pamučnog konca, te su vrlo udobni za nošenje.


2 komentara:

  1. Tebi ne fali inspiracije! Baš je fora :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Inspiracije mi ne manjka, samo ne znam gdje ću sa svim tim stvarima!

    OdgovoriIzbriši

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...