srijeda, 6. lipnja 2012.

Ljuta ptičica - Angry bird

Mislim da većina poznaje ovu ljutu ptičicu, makar joj je boja zbog jakog sunca danas, više lila nego tamno crvena. Angry birds mi je jedna vrlo simpatična igra, pa sam odlučila napraviti glavnog lika od pamučnog konca. Zapravo nisam baš ja odlučila, nego sam dobila narudžbu od svog nasljednika da pokušam napraviti baš crvenu pticu.
Nisam koristila nikakav tutorijal, (iako ih ima dosta na netu), nego sam radila po svome, pa sam zadovoljna kako je ispalo za prvi put. Kad nabavim odgovarajuće vune, namjeravam napraviti cijelu ekipu Angry birds. Jedini je problem što volim započinjati milijun stvari i ostaviti ih sa strane da čekaju završetak. Valjda će ove ptičice biti gotove do jeseni, prije selidbe u toplije krajeve.





Moj mačak provjerava je li ovo stvarno ptičica (valjda mu je malo čudna boja)!

3 komentara:

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...