srijeda, 9. svibnja 2012.

Uvodni

Obilazeći brojne sajmove i izložbe rukotvorina, a pogotovo surfajući internetom, iz dana u dan upoznajem nove kreativce spretnih ruku, prepunih zanimljivih i neobičnih ideja. Neki od njih inspirirali su i moj rad, makar je za sve ipak najzaslužnija moja pokojna baka koja me je naučila osnovama pletenja i kukičanja. Svoje sam vještine kasnije proširila, često eksperimentirala raznim tehnikama i materijalima, te sam odlučila putem ovog novog bloga i sama predstaviti svoje radove i zanimacije onima koje bi to moglo zanimati.
 Ovaj blog posvećujem svoj babi Janici

A sad se odoh uhvatiti svog fotoaparata, kako bih poneke svoje ručne radove mogla predstaviti na blogu

Nema komentara:

Objavi komentar

Istaknuti post

Božićna aplikacija - Christmas car applique

  Najviše inspiracije dobijem u predbožićno vrijeme, zato što volim izrađivati razne ukrase za jelku. O tome sam već pisala ranijih godina, ...